onsdag 3 februari 2010

Första inlägget för bloggen

Skolan idag var kort som det brukar vara, har bokat tid hos studievägledaren. Undra vad man skall söka till har tänkt marinbiologi, men har inte haft naturkunskap B, vilket man fick välja till som individuellt val. Det kan inte jag då det är en 100 p kurs och jag har redan nästan så mycket så jag fick ta en 50 p kurs istället vilket blev körsång A. Det är väldigt roligt för jag sjunger mycket, kanske inte fint men ändå.


Det andra jag har funderat på är lärare, åk 4-6, svenska-samhäll. Som verkar väldigt roligt.

Och sista är någon konstskola, men det kostar pengar, i allafall den jag kollade på.

Det återstår bara att vänta och känna efter, i allafall har anmält mig till högskoleprovet våren 2010. redan gjort ett testprov, fick 28 R och jag tror att G var 34. Tror det kommer att gå bra, man får hoppas på det.

---
iallafall bara torsdag kvar sen är det fredag då kan jag se Bones (tv-serie) säsong 5 avsnitt 14, längtar.
Sen på lördagen skall jag till min moster. skall bli kul skall visst få kyckling+pastasallad, låter jättegott och efter det GLASS!
Går inte att vara utan glass.
 Uppgradering av bloggen kommer väl imorgon får vi hoppas.











Tulpan tagen av mig,Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar